Monday 8 April 2013

MUNAFIQ!!!

Assalamualaikum!



Hehehehe promote saattt! Ini ialah teater yang akan dipersembahkan oleh kolej aku untuk pertandingan Festival Teater Inter Kolej  (FESTIK). So seperti yang anda semua tahu, munafiq ni seringkali kita dengar time belajar agama, dalam drama-drama dan novel-novel. Munafiq ialah seperti mr. wiki kata ialah orang yang berpura-pura mengikuti ajaran agama tapi tidak mengakuinya dalam hati. Depan buat lain, belakang buat lain. Macam tu lah lebih kurang.

Jadi teater ni pun mestilah follow benda yang sama ye tak?Cuma kita mesti tertanya-tanya siapa yang munafiq,mengapa dan kenapa. Semua perkara yang berlaku pasti ada sebab nya. Jadi if nak tahu, mai lah datang beramai-ramai pada 18 April nanti di Auditorium Kejuruteraan,UPM jam 8 malam. Masuk adalah percuma. Selain daripada itu, aku pun ada juga berlakon watak kecil-kecilan. Hehehe tu yang semangat promote.

Saya juga ingin meminta jasa baik anda yang membaca untuk click "like" pada poster and trailer MUNAFIQ di page ini  Festik 2013.

Dekat sana banyak trailer and video kolej lain. Tapi saya berharap anda rajin untuk scroll ke bawah-bawah cari poster and trailer MUNAFIQ!hehehehe..

Nak tengok trailer boleh klik kat page atas tadi and click "like" sekali.Hehehe. Tak pun ini direct link for the trailer. Munafiq Trailer

Doakan yang terbaik buat kami!In Sha Allah.

"Tiada siapa yang lebih mengenali manusia, lebih daripda pencipta-Nya "

No comments:

Post a Comment