Tuesday 5 November 2013

Randomly Mengomel

Assalamualaikum and hye humaannss!

Now tengah cuti midesm. Jadi memang cuti aku dipenuhi dgn aktiviti yang tak membawa sebarang kebaikan. Ia sangat tak produktif di mana masa dibuang begitu sahaja tanpa memikirkan keburukannya. Perghh deep habis gua berkata kata.

Well actually tak ada any kind of hot news sangat pun. Ada lah a few activities going on but aku rasa malas nak cerita. *Macam malas je, macam malas je*

Okay stop it!

Well while aku membazir masa browsing internet, pretty much stalking other people's life. Aku terjumpa satu gambar yang bg aku menarik perhatian aku. It was on Twitter where ada org retweet gambar tu di mana org yg di retweet gambar nya itu kawan dia lah. Kawan dia tulis berpucuk pucuk surat utk girlfriend dia. Dah lah siap dgn sampul berwarna warni. Memang comel habis lah sebab dia susun pucuk pucuk surat tu mmg gembira habis aku tengok kerana keceriaan warna tersebut. Yang paling cute sekali dekat setiap sampul surat yg diberikan dia akan tulis "Open this when you're .................". For example , "Open this when you're insecure", "Open this when you're sad". I mean ehh apsal comel sangat ni!

And content surat dia berupa karangan ESPIYEEMM (SPM) okayh. Berjela jela. Macam tu lah surat yang excited utk di baca. Sangat cool idea ini. Boleh di praktikkan bkn setakat boyfriend/girlfriend. Tapi utk kawan kawan it self. Even aku dgn member aku bila kite org ada birthday or someone kena pergi jauh kami akan tulis surat. So mmg comel lah tulis dpn sampul surat mcm tu. Sangat memberi semangat bila org tu tgh lonely and jauh dr kita. Kenapa tak de org nak buat macam tu dkt aku? Haishh sakit pulak hati kite!

Till then byeee people!

No comments:

Post a Comment