Monday 2 September 2013

Lelaki Mulut Manis

Assalamualaikum!

Yeahhh akhirnya tamat juga bekerja di Kitschen. Macam-macam pengalaman, orang yang dijumpai, dikenali. Seronok, boring, drama semua ada. Biasa lah mana i pergi if tak ada drama tak syok lah!Kahkahkah

So now lebih menghabiskan sisa cuti di rumah. Hari tu sempat berjumpa dengan teman-teman matriks. Berkampung di Negeri Sembilan. Thanks to Alin and her family for the great hospitality. May Allah bless you guys.

Btw, just nak cerita sikit pasal kenalan di Kitschen,seorang lelaki. Dia merupakan pekerja baru dekat situ tapi for the first time selepas tamat alam sekolah gua jumpa dengan that spesies of guy. Mulut umpama tebu di tepi bibir u ollss!

Baru kerja dua hari dah nak number telefon bagai2. I mean like ohh god ada lagi lelaki sebegini. I mean like FAKE giler weh!! Bila melihat dia terus teringat akan lelaki-lelaki poyo yang pernah di list dalam kepala otak. Pujian melambung-lambung. Ingat ladies!Bila lelaki mudah sangat memuji awak, bermakna dia pernah puji perempuan lain bnd yang sama, sebab tu ayat manis dia keluar smoothly dari mulut macam air tak tersekat-sekat.

Lelaki tu puji macam-macam. Kalau kita buat something then dia akan kata "tengoklah org yang buat pun comel". Hello thats so lame and old pick up lines ever!!Sorry lah once he said that my face was ERKK!!APE BENDA KAU MEREPEK NI DOHHH! Tahlah kawan-kawan aku ni tahu yang aku ni pantang dipuji tapi tgk orang la kot. If kenal asal usul pon aku tak tahu kau puji lebih-lebih confirm aku rasa kau menipu, fake je kan.

Hihihi lepas tu kantoi bodoh bila dia nak bluetooth lagu katanya, jadi nama bluetooth dia ialah nama perempuan,Fara. Dia kata tu nama kakak dia sebab ni tukar handphone dgn kakak dia. Kite pun haa lantak kau lah, tak perlu explain pun sebenarnya.Hahaha. Pastu saja tengok phone dia tertekan pulak dekat bahagian dialled number yang butang hijau tu gambar telefon tu. Tengok last call ada Fara my love!HAHAHAHAHA. Tapi aku buat bodoh la ,dia tak perasan aku tertekan. So the next day saja tanya weh nama kakak apa? Dia cakap nama kakak dia ape tah aku lupa tapi lain lah .Bukanlah Fara nama kakak dia. So nampak tak permainan nya?Lelaki mulut manis senang je nak cekup. So don't fall for it.

Maybe tu antara tips korg boleh try, kawan je lah kan dgn org mulut manis ni. Sebab dlm berkawan kita dapat tgk memang betul dia mulut manis atau setakat assumption kita je. So lain kali dlm bermember, cakap weh nak tgk hp kau jap. Sambil membelek-belek hp dia sambil bertanya model apa, harga beli berapa, paling mudah cek last dialled call sape.Tak perlu selongkar mesej cos lambat.KAHKAHKAH.

P/s: Puji lah ikhlas sikit lain kali. Takde lah aku suspicious!muehehehe

No comments:

Post a Comment